Thursday, March 24, 2005

چرا تبعیدی؟

راستش تبعیدی اسم کتابی که 3 ساله دارم روش کار می کنم البته درستش اینه که این سالا هی دل دل میکنم می نویسم سعی می کنم که به واقعیت های که پشت سر گذاشتم وفادار بمونم!!!!! ولی خوب هر چی بیشتر می گذره انگاری یه جورایی احساسم نسبت به همه اون چیزایی که می خواستم ازشون بگم دچارنوسان میشه به خاطر همینم تا حالا چندبار دست نوشته هامو پاره کردم.خوب دیگه اینجوری دیگه اما اینبار دیگه میخو ام تمومش کنم با این امید که همه اونایی که یه زمانی قهرمان قصه من بودن اگه خطایی از این قلم دیدن بدونن که این چیزایی که این جا می خونن احساسم در همون زمان بوده و این لزوما به این معنا نیست که الانم همون احساسو دارم.ذکر یک نکته دیگه رو هم ضروری می دونم اونم اینه که انتخاب اسامی قهرمانهای قصه زندگی من کاملا غیر واقعیه(این اسامی تنها قسمتی که واقعی نیست) و هر گونه تشابه اسمی با اونایی که احتمالا میشناسید صرفا تصادفیه .بعدا نگید نگفتم

1 comment:

Anonymous said...

سلام بابا كتاب نويس .....منتظريم كتاب رو بخونيم .... ببينيم گاد فادر تو كتاب چي كارستا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟